fredag 27 november 2009

det är här det börjar.

Visst vet jag väl att det redan nu existerar alldeles för många bloggar om ditten, datten och ingetvettigtalls men ändå kan jag inte låta bli. Någonstans måste vi ju dokumentera vad vi tar oss för med nya hemmet! Först tänkte jag skaffa oss en almanacka och ett fotoalbum men jag själv tycker om att kika in på andras renoverings- och familjebloggar, så varför inte?

Så här ser det alltså ut. Inte mycket för världen men för oss! Arton dagar kvar, vi räknar ner och längtar.

2 kommentarer:

  1. Hej kära,

    Jag blir varm i kroppen av att läsa dina ord igen. Hur de än är och vilken form de än kommer i så lyckas du, via dina texter, underligt nog alltid att beröra mig på ett ytterst överaskande sätt. Överaskande, värmande och uppskattat sätt:)

    Jag önskar huvudpersonen med sitt bihand ett stort lycka till och jag önskar er varam och kärleksfulla stunder i ert egna palats:)

    Kram, Jasmine Staynfeld

    SvaraRadera
  2. du är för go du sötnos. tack! jag är supernyfiken på ditt nya projekt. Nicole berättade lite men jag vill såklart höra mer, snart! kraam.

    SvaraRadera