måndag 24 januari 2011

här, till exempel, hade vi det himla fint.

Medan Jonas agerar målare i vårt sovrum går jag igenom foton sisådär ett år tillbaka i tiden. På tiden att framkalla, perhabs. Sagt och gjort. Det är det som är bra med att ha en bäbis som snart kikar ut. Hej vad effektiv man blir. Som vid en ankommande flytt. Eller i tentatider med, för den delen. Saker blir gjorda! Som att göra sovrummet lite nyare (i detta fallet läs: fasligt mycket nyare) och förhoppningsvis lite finare. Eller att framkalla förevigade ögonblick. Ansträngningen är värd lika många escados styck, om du frågar mig.

3 kommentarer:

  1. Vill du dela med dig av din effektivitet får du gärna komma hit och slutföra projekt trapprenovering som påbörjades i somras. Fast egentligen tycker jag nog du ska softa så mycket det går. Just när det gäller möjlighet till vila är det stor skillnad mellan ettan och tvåan.Kram

    SvaraRadera
  2. Jag tar dig på ordet å låter er fixa klart trappan själva! B) Det är lite det jag syftar på, snarare än att förringa Jonas donande. Å då är tvåan inte ens ute än! Minns inte att jag var trött som om jag sprungit ett maraton varenda eftermiddag när jag väntade Ebba. Fast å andra sidan glömmer man fort...

    SvaraRadera
  3. hehe escados..vil gärna se bilder på nya sovrummet sen!:)
    puss å kram från michelle

    SvaraRadera