onsdag 16 juni 2010

tror gör man i kyrkan.

Vi på sjuan har denna vecka riktigt finbesök norrifrån. Ett finbesök som aldrig någonsin satt sin fot på Gekås i Ullared. Såklart att hon ska få bocka av det på listan, om hon vill! Sagt och gjort brummade vi neråt. Rätt många timmar senare och den ena betydligt många fler hundralappar fattigare än den andra ska alla de dära gula kassarna knös in i bilen.

För att kunna knö in gula kassar i en bil behöver man öppna den. Till det krävs en nyckel! Till exempel den nyckeln som jag lagt i säkert förvar i lillfacket i min väska. Eller, trodde att jag lagt i säkert förvar i lillfacket i min väska.

Say no more.

2 kommentarer:

  1. Neeej! Det hände inte att ni tappa nyckeln inne på Ullared? Aouch! /Jassie

    SvaraRadera
  2. hihi.... som sagt...say no more....!

    Så himla härligt att jag har en lika disträ kompis som jag själv! :))))

    Tur du har en snäll bror.. och en släkting med det norrländska lugnet i sig ;)

    SvaraRadera